اپل برای سومین بار متوالی ارزشمندترین برند جهان شد

اپل برای سومین بار متوالی از نظر موسسه فوربس به عنوان ارزشمندترین برند در جهان شناخته شد. مایکروسافت، کوکاکولا، آی بی ام و گوگل هم ببه ترتیب در مقام های بعد قرار گرفته اند.

149997 - Copy

اپل با کسب ارزش ۱۰۴٫۳ میلیارد دلار، که ۲۰ درصد نسب به سال گذشته افزایش داشته، توانست عنوان ارزشمندترین برند جهان را کسب کند. قابل ذکر است که این رقم تقریبا ۲ برابر ارزش تمام کمپانی های دیگر در جهان می باشد.

کوین لین کلر، متخصص برندینگ و پروفسور در یکی از دانشگاه های دارتماوث، می گوید: قلب یک برند خوب، محصولات خوب آن است. طراحی یعنی یک محصول چگونه کار می کند، چگونه بنظر می رسد و چگونه احساس می شود. اپل تمام این موارد را در محصولات خود رعایت می کند و علاوه برای ارائه های قابلیت های کاربردی، حس خوبی را نیز در خریدار القاء می کند.

محبوب ترين ها
دسته بندی مطالب وبلاگ
آخرین نظرات ارسالی کاربران